Aktivering af gavekortet ditt

1

Gå inn på http://bestegaven.no


2

Klikk på “innløs gavekortet ditt her”. Tast inn koden din og klikk på ”sjekk kort”.


3

Velg opplevelse / det sted som du vil bruke gavekortet ditt på.


4

Opplys navn og mail adresse.


5

Download eller få tilsendt aktiveringsbeviset til din mail.

Dette skal medbringes til leverandøren sammen med gavekortet som betaling.


FAQ

Hvilket gavekort-nummer/kode skal jeg bruke?

Det er alltid gavekort koden, som står bak på baksiden av gavekortet ditt, som du må bruke. Koden starter med BD, og du skal taste alle sifrene uten mellomrom.


Det er ikke noen leverandør/samarbeidspartner i nærområdet mitt?

De mulighetene, som du finner ved å søke på gavekortets kode på bestegaven.no, er på nåværende tidspunkt de muligheter det er å velge imellom. Vi forsøker dog hele tiden å få nye og flere samarbeidspartnere på, så det endrer seg jevnlig.


Hvor lenge kan jeg benytte gavekortet mitt?

Bestegaven gavekort er gyldig i 2 år fra kjøpsdatoen. Du kan selv sjekke utløpsdatoen på Bestegaven gavekortet ditt ved å gå inn på www.bestegaven.no, taste gavekortkoden og trykke “sjekk kode". Heretter vil du få vist gavekortets kjøpsdato/utløpsdato.


Jeg har ikke kvitteringen for kjøpet - hvor kan jeg så se utløpsdatoen for gavekortet mitt?

Hvis du ikke har kvitteringen for kjøpet av gavekortet, så kan du gå inn på bestegaven.no, taste gavekort kode og deretter få opplyst utløpsdatoen på kortet. Du kan også sende oss en mail på kundeservice@mbxp.no, hvor du opplyser oss strekkodenummeret på gavekortet ditt. Det er dog en god idé å sørge for å ha selve kvitteringen for gavekortet, både i forhold til returrett og bytte, men også i forhold til å være oppmerksom på kjøpsdato og utløpsdatoen.


Hva hvis jeg ikke ønsker å bruke gavekortet og gjerne vil bytte det?

Alt bytte eller returnering skal foregå i den butikkjeden hvor gavekortet er kjøpt. Det er derfor også butikkens egne handelsbetingelser som gjør seg gjeldende for det enkelte kjøp. Husk at du skal kunne fremvise en kvittering for gavekortet.


Gavekortet mitt er utløpt - hva gjør jeg?

Hvis gyldighetsperioden er overskredet, så er gavekortet ikke lengre gyldig og kan ikke benyttes eller byttes.


Jeg har dessverre mistet gavekortet mitt - hva gjør jeg nå?

Vi er selvfølgelig lei oss for å høre at du har mistet gavekortet ditt, men vi har dessverre ingen mulighet for å hjelpe mht. stjålne, mistede eller bortkomne gavekort.


Når jeg taster inn koden på bestegaven.no, så sier den at kortet er ugyldig eller feil?

Hvis du mottatt beskjed om at kortnummeret er ugyldig eller feil når du forsøker å taste gavekortnummeret inn på bestegaven.no, så sørg for å sjekke om du først og fremst har tastet korrekt nummer. Sjekk også strekkode nummeret som står bak på gavekortet under strekkoden, og som starter med 5711. Hvis du fremdeles ikke får det til å virke, ta kontakt med vår kundeservice enten på mail kundeservice@mbxp.no eller på telefon nr. 21 98 49 00 - vi sitter klar til å hjelpe i vår åpningstid som er mandag-torsdag kl.09.00-16.00 og fredag fra kl.09.00-15.00.


Jeg er misfornøyd med den service/mat/opplevelse som jeg har fått for gavekortet - hva gjør jeg?

Hvis du ikke har vært fornøyd med den service/mat/opplevelse som du har fått for gavekortet, så bør du rette henvendelse til det sted hvor du har vært. Når det dreier seg om at man som kunde har vært misfornøyd med enten maten, utvalget eller stedets service så er det en god idé å ta kontakt med det stedet du har benyttet gavekortet ditt, da det er de som har stått for alt dette.


×

×